I väntan på GSI....

Nu är helgen sluuut och vi sitter i soffan och inväntar GSI eller vad det heter. Det gjorde jag visserligen förra veckan också, men jag hade kollat fel på dagen och då var det bara nått jäkla starwarskraffs! :) Idag har vi firat Rasmus på hans 10-årsdag. Skojskoj! En styck fyrhjuling och ett gigantiskt legoprojekt fick han. Han och pappa och Jenny har nog och göra ett tag!

Nu är julen borta på riktigt och våren får komma precis när den vill!! Var ute och kollade läget på isen häromdagen, efter en urkass vägbeskrivning av Kent så hittade jag till slut fram till sjön där de var och fiskade, hann precis se när de packade ner sina saker... :) Men, det var mysigt den lilla stunden!

Denna veckan tänkte jag ta ett gigantiskt ryck med mitt x-jobb. Lade faktiskt ner en och en halv dag förra veckan och planerar ungefär dubbelt så mycket den kommande veckan. Det ska nog bli bra! Innehållsanalys, here we come! Ska nog bli distrikssköterska en vacker dag!

Ha en mysig kväll!




*sötis river* *efterrätt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0