Smygstädning och guacemole

Nu är jag trött på alla julsaker!! Smygstädar bort dem en efter en eftersom *söt* tycker att de ska stå framme till tjugonda knut... Men, idag försvann en julskål och en pepparkaksskål... Ha! Det missade han!

Vårshoppade två hortenzior (eller hur det stavas) igår, det var visserligen -12 ute, men de överlevde hela vägen hem!! Finfint!! Blomstershoppingen medförde att jag var tvungen att ta tag i mina övriga krukväxter. De som såg lite vissna ut var tydligen inte undervattnade, de var övervattnade. De stod i vatten. Vet ni hur vatten som stått ett tag luktar? Som en thailänds fiskmarknad ungefär. Inte najs!

Imorgon vankas utgång, kanske, om jag hittar nått att ha på mig. Har av någon konstig anledning avocado över hela nyårsblåsan, kan ha nått att göra med guacemole, men jag är inte säker. Hur som helst så har vi bjudit in oss på middag hos mina föräldrar och sen ska vi skratta loss till revyn i Olofström. Efter det, så får vi se vad som händer!

Ha en mysig kväll!!

Kramkram!! 


*ojuligt bord*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0