Conversetossor

Jag blev sugen på att sticka, så nu har jag minsann en halv vante färdig. :) Den ser rätt bedrövlig ut och kommer nog passa en jätte. Men, jag får ju sticka i alla fall!

Hade besök av världens bästa storebror idag. Shopoholicdragen ligger nog i släkten för hans beskrivelse på USA var att det var ett enda stort Ullared. Han tjänade nog inga pengar på den jobbresan, men fick massa grejor med sig hem! Vykortet som han unnade systeryster blev dock opostat och det får jag själv hämta i götet, men det gör jag så gärna!

Gjorde högskoleprovets ordkunskapsdel idag. Spännande att jag över huvud taget kan föra ett samtal med någon. 30 av 40 rätt. Ord som hemoglobin och kulvert prickade jag in (konstigt...??), men kliché och "så split" kan jag inte skryta med att jag vet vad det är... Överlever nog ändå!

Köpt världens sötaste present till min dr Snuggels!



Snodde bilden från nätet, men de jag har är nästan sötare! Virkade Conversetossor till pyret! Kallt i Norrland så de kommer förhoppningsvis väl till pass!

Puss på er!

"and after all, you´re my wonderwall"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0